niedziela, 9 czerwca 2013

Prolog

***ZBYSZEK***

- To ja, Narcyz się nazywam, przepraszam i dziękuję - ja tych słów nie używam . Jestem piękny i uroczy - popatrzcie w moje oczy. Jestem przecież najpiękniejszy, a na pewno najskromniejszy…. To ja, Narcyz się nazywam. Powodzenia oraz proszę - ja tych słów nie używam. Jestem śliczny jak kwiatuszek, który wabi setki muszek. Niepotrzebne mi podboje, aby wszystkie były moje!!! Jeeeah! Dziękuję i  pozdrawiam wszystkie brunetki!- zszedłem z pseudo-sceny spalskiego boru w okrzykach i brawach napalonych gimnazjalistek. Wróciłem do towarzystwa i posłałem uśmiech numer 489 do zajebistej, brązowookiej brunetki. Już miałem zagadać ale w sprawę musiał wjebać się Igła z tymi swoimi przemowami:
- Panie i Panowie, komisja sędziowska na czele ze mną. Hehe. Ogłasza, że konkurs karaoke na najlepiej wykonaną przez biednego siatkarzynę piosenkę dobiegł końca. Musimy wyróżnić Winiara za wspaniałe wykonanie tego no…  Gejego! Nieskromnie pragnę stwierdzić, że powinienem wygrać z moim ‘Koko Euro Spoko’ ale cóż… Niestety wygrał Zbyszek i jego „Narcyz się nazywam”! Brawa dla szczęśliwca! Nagrodą jest wyjazd z nami na basen narodowy  w Warszawie na meczyk z Brazylią oraz guziec w bonusie! Gratulacje!- po ponownym wejściu na podest musiałem dokonać kompromitacji, a co!:
- Dziękuję, dziękuję nie trzeba było. Krzysiu, guźca mogę Ci sprezentować, bo ja jednak chciałbym zegarek, najlepiej taki za 50 euro.
- Spoko Zibi, poprosimy pana prezesa, może ci kupi- krzyki, śmiech i chichy  hotek uniemożliwiły dalszą zabawę na łonie natury. Impreza przeniosła się do pokoju El Capitana, a  co się tam działo opowiem w telewizji AdultChannel.
***PAMELA***

-Want you to make me feel like I'm the only girl in the world like I'm the only one that you'll ever love
like I'm the only one who knows your heart.
Only girl in the world...- nie wiem po co dałam się namówić na to karaoke. To jakaś żenada! Przecież ja nawet nie lubię tej całej Rihanny!  Jak tylko dojdę do naszego stolika to gołymi rękami wysterylizuję Blankę za to, że mnie tam wypchała! „Idź, spróbuj, może wygrasz to zdobędziemy karnet do końca miesiąca” bla bla bla… Jestem taka naiwna…
- Wow  Pam, byłaś świetna! Kiedy się nauczyłaś tak śpiewać?
- Wtedy kiedy ty uczyłaś się jak manipulować ludźmi
- Oj oj…. Już się tak nie wkurzaj, dobrze ci poszło, wstydu nie ma- ostatni raz jej wybaczam!
- Dobra, dobra idź mi lepiej postaw piwo- ledwo to powiedziałam to jakiś ciołek zaczął gadać coś o wygranej i że ‘Pamela’. No i chyba przypadkiem wygrałam karnet do tego klubu. No cóż, kiedyś musi być ten pierwszy raz. Przynajmniej Blanka się ucieszy. Swoją drogą, nie wiedziałam, że tak lubię śpiewać i że mam takie szczęście! W takim razie nie pozostaje mi nic innego, oprócz czekania na jutro. Może też spotka mnie jakieś szczęście?

_____________________________________________________________________________

Muzyka łączy ludzi! ♥
Dodaję prolog ale jak na razie nic nie obiecuję. Ta ciąża to dopiero pierwsze dni :) Mdłości i inne paranoje :)  Wiecie o co chodzi! :P Także to na górze też jakieś takie mdłe :)

Wszystkie zastrzeżenia  i inne sprawy kierujcie na moje nowe gg : 47695465 

I jest możliwość zapisania się do <<<informowanych>>>! :)
Wszystkie powiadomienia o nowościach zostawiajcie w zakładce SPAM :)

I dziękuję Madame Embouteillages za zapoznanie z Domowymi Melodiami! ♥


13 komentarzy:

  1. jak ta piosenka doskonale opisuje naszego mistrza browarnictwa, lepszej chyba być nie mogło. to co, Zbysiu, tylko dupy, siatkówka, seks, seks, seks, dupy? a, i brunetki, nie można ich pominąć. *.*
    z chęcią zabawiłabym się w to śmieszne karaoke, gdybym nie wyła jak wygłodzony mors. :D
    czekam na więcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już widzę Zbysia na tej scenie :) Nadal nie mogę przestać się śmiać. No i przekaz tej piosenki, pisana chyba z myślą o samym Bartmanie! ;D
    Czekam na ciąg dalszy.
    Zapraszam na swojego Zbysia, rozdział nr 1. i dość specyficzne zapoznanie z szesnastolatką, jakie? lekko bezpośrednie, może niemoralne. Zapraszam :) http://sen-o-siatkowce.blogspot.com/
    buźki ;*
    Zakręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ nie ma za co! Polecam się na przyszłość :)

    To ja, Narcyz się nazywam... myślę, że ta piosenka jest stworzona dla tego pożal się Boże casanovy. Jakiż on jest pewny siebie i jak cudownie udaje, że te "napalone gimnazjalistki" go nie interesuję, a pewnie gdyby tylko mógł zaciągnąłby jakąś małolatę do toalety.

    Karnet open do klubu? Węszę spotkanie z Panem Boskim w pewien imprezowy wieczór ;) A jakże, czekam więc na rozwój ;)

    Buziaki, Emb. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zibi i jego piosenka! Zdecydowanie stworzona dla Zbyszka, bo to taki niegroźny pierwiosnek jest, nawet nie narcyz tylko przebiśnieg:)
    Chciałabym zobaczyć Zbigniewa śpiewającego choć obawiam się, że dostałby paroma pomidorami po starannie ułożonych włosach!
    http://blogniemoralny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zibi i śpiewana piosenka idealnie go ukształtowała i opisała.
    No i tajemnicza Pamelka. Zaczyna się świetnie

    Jeśli możesz to informuj mnie o nowościach.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    niezwykleinteresujacahistoria.blogspot.com

    Pozdrawiam Annie

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mi się podoba, na pewno będę :) Śpiewający Zbyszek ? Chciałabym to kiedyś zobaczyć tzn. usłyszeć :D Poza tym piosenka idealnie dostosowana do osoby ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fausti, uwielbiam Cię. Ja takiego narcyza-Zbysia biorę w ciemno! A do tego piosenka specjalnie dla niego, no ładnie. Brunetki, taaak? A czy mnie wzrok przypadkiem nie myli, i Pamela jest blondyną, a Blanka rudzielcem? Faceci ;p
    Ściskam i czekam na rozwój Twojej "ciąży", bejbe :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbychu śpiewa? Muszę tutaj zostać, już jestem zauroczona!
    Jeśli informujesz, proszę, pisz na którymś z moich opowiadań.

    wracam.blogspot.com - II rozdział z Bartoszem K.
    specyficznie.blogspot.com IV część z Piotrem N.
    znokautowana.blogspot.com - I z Andresonem i Lotmanem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja świetnie pamiętam tę piosenkę.. Jej! Idealnie pasuje do Bartmana, czekam na dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie na nowy rozdział ;)
    http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka dokładnie opisuje Zbyszka. Niby uwielbia brunetki, a tu tylko blondynka i ruda. Będzie ciekawie :D
    Albo mi się wydaje albo w najbliższej przyszłości Zbyszek i Pamela spotkają się na kolejnym konkursie karaoke ;)
    Czekam na dalszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu myślałam, że już dawno skomentowałam, a wyszło, że nie, i gdybym tu przez przypadek nie weszła, to nadal nie byłoby przeze mnie skomentowane, a musisz wiedzieć, że bardzo mi się podoba :D oraz że będę tu częstym gościem :) Kurcze Ta wcześniejsza piosenka, która teraz już zmieniłaś, była idealna dla naszego ZB9 :D Ona całkowicie go opisywała:)
    A co do Pameli, to na razie jest dla mnie jedną wielką zagadką i kompletnie nie wiem, czego mogę się po niej spodziewać :)
    Pozdrawiam,
    Dzuzeppe :*
    Ps. Zapraszam na 20 rozdział na http://add-me-wings.blogspot.com/ oraz na 12 na http://the--past--in--the--future.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Musicie dbać o Zbysia, bo to dziecko to dopiero zarodek! ♥
Zarodek mojej wybujałej i odrobinę chorej wyobraźni :)
Żadne opisywane wydarzenia nie miały miejsca, a zbieżność osób i nazwisk jest przypadkowa (prócz siatkarzy).