wtorek, 24 września 2013

Ważne...


Cześć wszystkim.

Od razu przejdę do sedna sprawy. Chyba wszyscy widzą, że jestem w ciemnej dupie z czytaniem, komentowaniem i pisaniem. A zdaję sobie z tego sprawę, że jeżeli ja nie czytam to Wy też nie czytacie. No i to trochę bez sensu, bo mnie z kolei nie chcę się pisać. Widzę, że kolejne moje opowiadania i historie są coraz gorsze. A nie chcę robić czegoś „na siłę” sobie i Wam. Przepraszam, że zawodzę, ale odchodzę. Chyba tak będzie lepiej.

No i oczywiście nie mówię „nie” dalszemu pisaniu. Może jeszcze kiedyś dokończę to, co zaczęłam.
Nie ukrywam, że jest mi trochę głupio, bo zawaliłam. Niestety już nic na to nie poradzę. Oczywiście w  miarę możliwości postaram się komentować to co Wasze.

Dziękuję za wszystkie komentarze tych, które czytały moje wypociny! :* Wiedzcie, że to doceniam i jeżeli wrócę to dla Was <3

Przepraszam szczególnie Winiarową, bo to Ona na każdym kroku przypominała mi, że to dzięki mnie zaczęła pisać. Bardzo ją z tego miejsca ściskam <3 Nie poddawaj się! Pisz ile możesz! :* :)

I dzięki Ci S. Nie wiem czy to czytasz, ale jesteś jedyną blogerką, z którą miałam bliższy kontakt.  Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś popiszemy o trupkach w formalinie ! <3

Trzymajcie się :) Blogspot to dla mnie nadal drugi świat a Wy nadal moją rodzinką ;)

A jeżeli zatęsknicie czasem, czy po prostu będziecie chciały pogadać, to nadal jestem na ASK i GG: 47695465 :)


POWODZENIA!

Wasza Ja :*

1 komentarz:

  1. Fausti, jak możesz? :( Ja sądziłam że niedługo coś się tu pojawi, a ładujesz taką bombę, no. Cholera, wszyscy odchodzą :(
    Mam nadzieję że szybko do nas wrócisz i zatęsknisz za tym światkiem. Przyjmiemy Cię z otwartymi ramionami!
    Ja też Ci dziękuję za wszystkie słowa które razem wymieniłyśmy, niejednokrotnie poprawiłaś mi humor swoją osóbką :)
    Całuję i ściskam z całych sił, S. :*

    OdpowiedzUsuń

Musicie dbać o Zbysia, bo to dziecko to dopiero zarodek! ♥
Zarodek mojej wybujałej i odrobinę chorej wyobraźni :)
Żadne opisywane wydarzenia nie miały miejsca, a zbieżność osób i nazwisk jest przypadkowa (prócz siatkarzy).